Alerdinc Normal istiyordum ama bebeğin kafası sınırda diye doktor gün verdi sezeryana. Gün aldığımın ertesi günü gece tansiyon sebebiyle aciline gittim aynı hastaneye. Gebeliği sonlandırmamız lazım dedi nöbetçi doktor. Öyle de böyle de sezeryan oldum.
Girerken oldukça sakindim hatta hemşireler filan da söyledi. İçerde sedyeye geçince spinal iğnesi yapıldı belden. Hemen yatırdılar örtüleri vs örttüler. Anında uyuşma başladı zaten bende. Neşterin kaymasını hissettim, cekistirme hissettim sonrasında birşeyin çıkmasını. Yatırıp bebeği çıkarmaları 5 dk filan sürdü. Dikiş atarlarken bulantım oldu hava verdi burnuma hemşire.
Özetlersek bebekten sonra dikiş kısmındaki bulantı, 3.-4. kez karnıma çökmeleri ve ilk ayağa kalkmak zordu biraz aşırı ağrı oluyor kasıkta.
Onun dışında 4 saate gaz çıkardım, öğlene doğru büyük tuvaletimi yaptım. Akşam tek başıma yataktan kalkıp yürüyüp WC ye vs gidiyordum. Şuan 8.gun her işimi hallediyorum. Dün doktor da dikiş çok iyi iyileşmiş maşallah dedi 😅