Glyldz 9 ay boyunca hic sismeyen ayaklarim iki gundr davul gibi oldular doguma 15 gun var normalde ama alt kismim belim kasiklarim yurudukce agriyo oturursam kalkamiyorum kalkarsam oturamiyorum bu sekilde olupta doğuma giden oldumu kizlar 😔 dayanicak halim kalmadi ☹
Gizemvencoglu Glyldz aynı benimde öyle bugüne kadar problem yaşamamıştım hiç iki gündür ellerim ayaklarım aşırı şiş 18 günüm falan var benim de 😔
Gizemvencoglu Glyldz normaldir bence artık sona yaklaşıyoruz herkesin yaşadığı şeyler ama birden olunca insan kabullenemiyor ve zorlaştıkça bi an önce bitsin istiyorsun 🤦🏽♀️