Merhaba kızlar, 16 haftalık hamileyim, yaklaşık iki haftadır sırt kaşıntım vardı, birkaç gündür vücuduma yayıldı, kaşıdıgım yerde kırmızı kabarikliklar oluyor. Daha sonra kabuk tutup yara halini alıyor. Doktor viral olabileceğini söyledi bir hafta gözlemleyecegiz dedi. Tam olarak hastalık sebebi söyleyemedi. Bu durumu yaşayan anneler var mı aramızda???