yaren8m Selam kızlar aranızda hiç doktorun dediğinden farklı oldu mu bebişlerinizin cinsiyeti bana 13. Haftada kız gibi dedi 16.da erkek 🥰🤣
Aslylmz O haftalarda olabiliyor 16. Haftada organları tam net oluşum sağladıgı için o zaman daha sağlıklı oluyor sonuc hayırlısı olsun sağlıkla gelsin ☺️