Polenpolen52 slepp nin 1 numarası küçük oluyor.bnde alıcam ama 2 numara alıcam.kardeşim 2 bebeğinide 2 nUmaradan başladı 1 küçük dedi.1 alırsan bile az olanından al 30 tane falan olanından.ve sleppy den kardeşim çok memnun bende kullanıcam bebişime inş