Ayni sorun bende de var sürekli diken üzerindeyim bir kaç gün önce hastaneye yatirildim 2 cm açıklık var dedi yatırdı idrarda protein kaçağı çıktı kan değerlerim çok düşmüş bir kaç gün serum ilaç verdiler 2 doz ciğer geliştirici vurdular kanaman suyun gelse ağrın artsa gel dediler hastane uzak eşim ise gidicek aniden olsa nasıl yapicam diye düşünüyorum sürekli Rabbım kimseyi darda zorda bırakmasın vicdansız insanların eline de düşürmesin evlendim evlenelim esimin ailesinin cahillikleri ile uğraşıyorum kimse destek vermiyor ama köstek olmaya gelince hiç biri eksik olmaz kendi ailemden bekliyorum anneminde tek derdi abim yengem başka bir şey düşünmez.kendimi bildim bileli hep ailem için çabaladım ama gel gör ki evlendim dış kapının dış mandalı oldum Rabbım kaynanamin da annemin de kalbine biraz vicdan versin diyorum çok yıpratılqr beni bu süreçte