Buseyllzr Merve34kacag büyük ihtimal mantar enfeksiyonu var canim sende. Evde elma sirkesi varsa biraz pamukla surebilirsin veya ev yoğurdu surebilirsin ama muhakkak doktora git enfeksiyon için ilaç yazdır en kısa zamanda
Imasleeper Merve34kacag kesip at direkt ben dün öyle kaşındım ki düşündüm bi an kesip atmayı😂😂😂 şaka bi yana sirke rahatlatıyor
Merve34kacag Buseyllzr bugün kan vermiştim enfeksiyon çıkmış ama bu gece mahvetti beni sirkeyi deneyeyimm😑
kedivebebekannesi5555 Merve34kacag travazol krem hakikaten çok işe yarıyor sabah olunca ilk işiniz olsun mantarı bitirip kaşıntıyı kesiveriyor hemen
Imasleeper Merve34kacag ben sabah 9 a kadar uğraştım valla inşallah sen uğraşmazsın 🤭 en son sihirli annemi izliyordum koltukta çok şükür uyuyakalmısım 😂
Merve34kacag Imasleeper kadın olmak ne zor bir şey arkadaş 😓 uyusam uykudan uyandırıyor inşallah sabahı ederim 😅
Imasleeper Merve34kacag üf hiç sorma Allaha şükürler olsun yinede valla kadınlık zor hele analık daha zormuş 😂
Merve34kacag Imasleeper valla hamilelik buysa millet iyi doğuruyor 3 5 tane 😂 Allahım sen yüzümüze bak
Imasleeper Merve34kacag hiç sorma bende onu düşünüyorum hele instagramda bir kadın var adı özdendi galiba Allahım o kadını görünce işte cesaret işte feraset işte adam gibi adamlık diyorum 30 yaşına gelmeden 5.ciye hamile 😂😂
Merve34kacag Imasleeper biliyorum o kadınıı😂😂 insanlar çok cesaretli. Ben şimdiden 2. Ne zaman diyenleri hemen susturuyorum 😂
MirArasArslan Imasleeper bende 29 yaşındayım 4. ye hamileyim 😀 her sene bir çocuk 😃 yorucu çok ama ilerisi için güzel 😊
Imasleeper Merve34kacag ben bana yeter istiyosan sen doğur diyorum valla ilki doğmadan ikinciyi planlıyo deli bunlar 😂
Imasleeper Merve34kacag çok doğru söyledin ya valla her yönden düşünmek lazım. Ben ikinciye yetemem diye düşünüyorum zaten zor geçiyo hamileliğim cesaret de edemiyorum maddi manevi her yönden hesaplamak lazım ☺️☺️