Anneyimmmmm5 7 aylık hamileyim bebegimin suyu yetersiz ve şu an vajinada ağrı ve baskı var nedir bu sizce korkuyorum
ZeEr_09 Anneyimmmmm5 ya da bebek buyudukce rahime baski yapiyor buda vajinanii etkiliyor da olabilir yuksek ihtimalle boyledir
Nisalimon Anneyimmmmm5 merhaba bende 27. Haftamdayim benimde vajinqda ağrı var fakat enfeksiyon çıktı şuan antibiyotik kullanıyorum cuma günü kontrolüm var bende yine sorucam gecen haftalarda gittiğimde nst ye bağladılar sandık varmi die
ZeEr_09 Anneyimben22 sanmiyorum oyle olcagini en yakin kontrolunde sor doktoruna ya da yarin arayip sor istersen..benim yeni dondu baski ve agri oluyor 37haftaligim
Anneyimmmmm5 ZeEr_09 doktorumun hesaplamasına göre yani keseye ve bebeğe göre 28+3 son adet tarihine göre 26+3
Anneyimmmmm5 Nisalimon bugün şiddetli sancı sebebiyle gittim akşam 11 buçuktan 1 e kadar sürdü her 10 dakikada bir sancim oldu idrar tahlili aldılar idrar yollarında enfeksiyon çıktı nsteye bağladılar sancı çıkmadı
Ata1_ Nisalimon benim de vajinada ağrı oluyor ama tek taraflı sadece sol kemikte bacak arasında . Sizin ki nasıl bi ağrı
Nisalimon Anneyimmmmm5 çok geçmiş olsun benim bir haftadır devam ediyor antibiyotige rağmen inşallah hemen gecer
Anneyimmmmm5 Nisalimon teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun🙏 Insallaj hemen geçer birde kaşıntı yapıyor enfeksiyon 😔
Nisalimon Ata1_ benim sol.bacagima kramp giriyor yürümeye engel oluyordu die Dr apikopal hap verdi sonrasında azaldı