Basak4307 Kızlar 37+2 hamileyim ilk hamileliğim sabahtan bu yanan 2kere açık yeşil akıntı geldi ilk geldiğinde arkasından ağrı da geldi ama suyum mu geliyor yoksa akıntı mı anlayamadım 🙄 daha önce de açık yeşil akıntım oluyordu ama bu defa gelişini yoğun hissettim başına gelip doğum yapan var mı? 2gün önce çatı muayenesinde de 1parmak açılma görülmüştü
Ebrucukm Basak4307 Arama yeri sayesinde gördüm yazınızı aynısı bu sabah bende oldu ben de 36+3 ikiz hamileyim siz Ne yaptınız doktorla görüştünüz mü nişan mıymış
Ebrucukm Basak4307 cevap verirseniz sevinirim doğumuma iki gece var nişan mıdır enfeksiyon mudur Doğum mu başlıyor nedir anlamadım ağrım filan yok ama iki kere yeşil akıntı koyu kıvamlı oldu bende de
denizefe nişan illa kankı akıntı halinde gelecek dıye bırsey yok benım nişanım yesılımsı koyu bır sekılde peynır kesıgı gb gelmıstı ıkı kere sızınde oyle olabılır