selam kızlar,
benim adetim 4 gün gecikti, 2. gün ve 3. gün test yaptım negatif… sık sık idrara çıkıyorum, göğüs ve koku hassasiyetim var, ayrıca aşırı yorgunum. bende hamileyim sandım 🤷🏻♀️ ama idrar testlerine göre değilim… hiç böyle bişeyi yaşayan oldu mu?