gokceunall bende hiç yapamadım kundak istemedi hala bile uyutmak için yapsam direnıyor bende pes edıyorum tulum içinde bile durmuyor öyle özgür çoçuk yavaş yavaş yarım kundak şeklinde yaparak bıraktırmyı deneyin benimkide 4.5 aylık artık durmuyor diye uyku tulumu gydrrym bide öyle de neyin elini tutun uyurken guven de hssetsn düzelir zamanla