Ben 1 ay sonra olmuştum, 1 hafta sürmüştü. Zaten normalde de bu kadar sürüyor. Uygulamadaki yumurtlama günü yanlış olabiliyor, kişiye göre farklılık gösteriyor. Ben hep ona aldandım doğru zamanı yakalayamadım. Sonra ovulasyon testlerinden aldım ve reglim bittikten sonra başladım yapmaya. Uygulamada gösterdiği yumurtlama günümden tam 3 günsonra yumurtladığımı gördüm ve testler sayesinde hamile kaldım. Ve her ay 1 gün kasıklarımda şiddetli bi ağrı olurdu, test sayesinde o ağrının da yumurtlama günüme denk geldiğini öğrendim. Size de aktarmak istedim :)