Kızlar dün pecetede leke paylaşmıştim cok degil azdi.. ama kaldırdılar …. neyse bugün hastaneye gittim sehir hastanesine , yumurtalımda kist cıktı şimdiye kadr hic doktorum demedi.. onu ayri şaştım sorum şu 13 haftalik gebeyim acaba bebege bi zarari olurmu ? Gelisim geriliği vs. Bisey doktor prageston verdi alttan sabah ogle aksam kullan dedi bu arada !