Merhaba hanımlar. 16 haftalık ilk gebeliğim. Tecrübelerinize ihtiyacım var. Bulantılarım geçti derken tam anlamıyla geçmediğini hissettirdi midem. Midemde ve karnımda şişlik gerginlim normal mi? Midem değil özellikle karnım konusunda endişeliyim. Yani dr a gitmeme 3 4 gün var. Öne almam gerekir mi? Çalıştığım için kontrol günleri ayarlamam zor oluyor ama aklıma takıldı