Imasleeper Havvayildiz çok heyecanlanıyo insan dimi. Özellikle cinsiyeti öğrenince ayy daha çok benimsiyorsun bebeğini 🥰 Hayırlısı ile gönlünden geçen olsun inşallah
Havvayildiz Imasleeper amin canım inşallah rabim sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah herkese🙈🙏🏻
Baharius Havvayildiz evet ben 11+3’te erkek olduğunu öğrendim :) ikili test için gitmiştim ama doktorum direkt görünüyor dedi söyledi.
ReyhanOzer0 Havvayildiz onu bilmiyorum da Benimkisi 21+3 günlük oldu hâlâ göstermedi bize kendini çileden çıkardı şimdiden beni küçük meleğim anası kurban 😍❤️😘💗🥰☺️🐨🤭🤭🤰🤦🙄😁
Ysmn33 Bende carsamba gittim özele erkek dedi cuma gittim devlete kız dedi 🥰🥰🥰 artık bekliycem 17 haftalık hamileyim 22 martta detaylı ultrason randevum var artık ozaman belli olur 🥰 ikinci çocuğum bir oğlum var benimde 😍