Boesie Kizlar bugun ara ara adet sancisi gibi sancilarim oldu ilk defa bu kadar yogun hissettim,suan yatmaya calisiyorum ama yine ara ara adet olacakmisim gibi sanci giriyor. Dogum sancisi boyle bisey mi erken dogum belirtisi olma ihtimali?
Imasleeper Boesie braxton hicks yaşıyor olabilirsin canım eğer sancıların düzenli ve şiddeti artarak devam ediyorsa doğum sancısı olabilir
Boesie Imasleeper Bu karin sertlesmeleri kasilmalari vardi hep bazen adet sancisi gibi sancida oluyordu ama bugun gercekten daha yogun ve hissedilir ozellikle simdi uyumaya calisiyorum ama uyutmuyor sanci giriyor ½ dk durup geciyor bi 10 dk sonra yine basliyor🤷🏻♀️
Imasleeper Boesie dediğim gibi şiddeti artarak devam etmesi lazım hep bi seviyede değil yani, bide 10 dkdan da düşmesi lazım sancının devam ettikçe :)