KADER743 bende nasipse epidoral normal istiyorum eşimde zorda kalmadığım sürece sağlık açısından normal yapmamı istiyor yani ben biraz hırslıyımdır sanırım ona hazırlamaya çalışıyor beni ama normal tercihim ya sezeryan da ne bileym ya bana normal daha iyi geliyo herkes fatklı düşünür tabi saygı duyuyorum ama eltimin bi lafı var biri normal biri sezeryan hep der sezeryan yaptığımda evet kucağıma verdiler anne olduğumu hissettm ama normalde iliklerime kadar anne olduğumu hissettim demişti beni çok etkiledi o yzden normal düşünüyorum hayırlısıyla inşaAllaj