Mercem ağrım yok canım sadece 3 4 gündür bagirsaklarinda aşırı gaz var o sıkıştırıyor bobreklerimin orda ağrı yapıyor kasilma gibi onun dışında yok.. kusarken kendimi çok zorlarsam o zamanda kasilma oluyor ama elimde olan bir şey değil… gaz hem midede hem bağırsaklarda olunca mide bulantısıda üstüne baya kötü bir şey