Sevgiarslan Merhaba güzel anneler😊 10 haftalik hamileyim. Folic asiti bıraktık yeni bir vitamin ilacina başlıcaz. Ama bazıları gerek yok falan diuor. Icmeliyim dimi?
Haticeyildiz Sevgiarslan bazilari ne biliyoda gerek yok diyolar anlamiyorum doktordn daha mi iyi biliyolar acaba o vitaminler sanada bebeginede katki yapiyo faydasi olmasa doktor verirmi canim kullan sen doktorun ne diyosa yap bence
Elif4334 Sevgiarslan aman sakın milleti dinleme doktorun ne veriyosa onu kullan ayrıca şikayetin olduğu zaman da söyleki ona göre vitamin versin
aon9161 Sevgiarslan ay canım sakın dinleme allah korusun folik asit eksikliğinin sebep oldugu bir sürü hastalık var sen iç güzel güzel kimseye bakma sağlıcakla büyüt doğur inşallah😘
Sevgiarslan Haticeyildiz çok teşekkür ederim bende öyle düşünmüştüm. Ağzı olan konuşuyor maalesef insanin içine kurt düşürüyorlar. Teşekkür ederim ilginiz için 😊
Esmaa Selam canim ben 19 haftadayim doktorum dedi 20de birak sen kimseyi dinleme Folic ilaci bebisin icin onemli 3haftamdan iciyordum ben