Lajic aaa doktorumuz aynı. Benimde o şekildeydi yemek yiyip sol tarafına yat dedi. Yürüyüş, pilates, iş yapmak yasak. Ben tarif araştırıp yaptım o şekilde biraz toparladık. Her sabah devam sütü muz ceviz cicibebe ile shake yaptım. Gün içinde 1 litreye yakın süt içtim. Nesguik mısır gevreği içine pekmez karıştırıp yedim. 20 günde 400 gram alan kızım haftada 330 gram aldı inşallah sizde toparlarsiniz bir an önce 🙏