hcrelmli Hanımlar ciğer geliştirici iğne reçete mi ediliyor ücretleri nasıl acaba ? Erken Doğum riski için doktora deyip yaptırmayı düşünüyorum ne olur ne olmaz
Seymaben hcrelmli Fiyatini bilmiyorun ama doktor onayiyla receteye yaziliyor diye biliyorum doktorunuzun muayene edip erken dogum riskini onaylamasi lazim😊
Feyzaveannesi hcrelmli Canım o öyle kafana göre vurulan bir iğne değil. Yoksa herkes 30.haftafa rutin aşı gibi vurulurdu erken doğuma da çare olurdu. O iğne sadece doktor gerek duyarsa vurulur başka türlü vurulamazsın
Gulsurmeli hcrelmli Kendiniz o iğneyi alıp vurunamazsınız erken doğum riskiniz varsa doktor otomatikmen o iğneyi zaten yapar
hcrelmli Gulsurmeli ikiz gebelik olunca her zman risk var bence , ama reçete olmadan yapılmaz elbette onu biliyorum
Ulkermadn hcrelmli Bana yeni yazdı 4 doz 30 .haftamdayım devlet ödüyor ücret ödemedim. Erken doğum riski olur diye yazdı