Arkadaşlar merhaba annem zona çıkartmış bugün benim de haberim yoktu 1 saat kadar aynı ortamda bulunduk temas olmadı ama birbirimize eşya alıp verdik tabi onun önceden dokunduğu eşyalara da dokunmuş oldum bilmeden. 22 haftalık hamilelik var, önceden suçiçeği geçirmişim ama korkuyorum bağışıklık aşısı oluyormuş sanırım nerde yaptırabilirim? Aile hekimliğinde yaparlar mı yoksa hastaneye mi gitmem gerekiyor? Ve ne kadar koruyucu olur?