Zelissalb 37+ 2 bugun kontrolumuz vardı. 19 ocakta 2100 dük, bugun 2750 olmuşuz ve benim doktorum açıkçası 650 gramı gayet güzel ve yeterli buldu. Canınızı sıkmayın bence gayet güzel bir gelişme 600 gram. :) 25 şubata daha 11 gün var ozamana kadar meraketmeyin dahada toparlayacak ve büyüyecek annesi, icinizi ferah tutun. Size moral olsun yeğenim 2100 doğdu ve inanın küveze bile girmedi. Sağlıkla gelsin inşallah