Imasleeper Polenpolen52 ben sleepy bio natural aldım ama henüz kullanmadım inşallah iyi gelir piyasaya göre şuanda en hesaplı ve kullanışlı o duruyor. Prima molfix çok pahalı :( sleepy olmazsa baby turcoya felan dönücem en son çare prima ya da molfixe bakıcam
kubra_15_07 Polenpolen52 ben indirimdeyken molfix aldım 2 paket inşallah alerji falan yapmaz ise devam edeceğim. Oğlum da molfix alerji yapmıştı kızım da yapmadı. 3 numara da kullanır inşallah 😂
Polenpolen52 Imasleeper baby turco yu etrafta cok begenıyolar ve memnunlar, ıslak mendılı ozellıkle harıka , esım onu almak ıstıyor ama bılmıyorum ne zor ısmıs hangısıne karar vercegmı sasırdım
Imasleeper Polenpolen52 1 paket al benim gibi sleepyden eğer memnun kalmazsan değiştirirsin stok yapma canım çok çabuk büyüyorlar zatenn minişler
Polenpolen52 Imasleeper ya stok yapmayı mantıklı bulmuyorum ınan, alıcam okadar bez ya bebege ıyı gelmez pısık olur bıse olur , cok sukur heryer market dolu bıse olsa degısebılırız bezı yanı
kubra_15_07 Polenpolen52 molfix in ıslak havlusunu kullandım hep. Sonra huzuli olduğunu farkettim. Herhangi tahriş etmeyecek ıslak havlu kullandım. Bütçenize göre ayarlayın bence. Ama ıslak havlu alın ıslak mendil alınca elinize bulaşıyor ya da daha çok kullanıyorsunuz. Islak havlu alın alerji yapmaz ise o markadan devam edersiniz. Ben öyle yapacağım.
Taze1anne Sleepy asla önermiyorum. Önceden çok iyiydi ama sonra değiştirdiler yapısını. Çok ince yapısı ve çok sızdırıyor. Molfix nasıldır bilmiyorum ama çok daha iuş olduğuna eminim. Ben sleepyden sonra Primaya geçtim tabii biraz pahalı ama hakkını veriyor.