Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Benimde eşim işyerinde 2 arkadaşının pozitif olması sonucu hemen test yaptırdı negatif çıktı. Sonuç belli olana kadar odadan çıkmadı. Sonrasında sonuca güvenerek yemek falan yedik herşey güzel giderken ertesi gün ağrısı oldu. Tekrar test verdik eşimde pozitif çıktı. Sonra ben 33 haftalık hamileyim ve 22 aylık oğlum var bizde test yaptırdık pozitif çıktı. Çok şükür geçti. Her gün farklı geçti. Bi gün iyi bi gün ağrılı baZen öksürüklü. Bu sürede sadece doktorumuz parol kullanacabilegimizi ve d vitamini damla kullanabileceğimizi söyledi. Oğlumda aynı şekilde. Çok şükür karantinamızda bitti. Eşim aşısız benim 2 aşım var biontek. Sizede çok geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin 🤲