Herkese hayırlı geceler bugün kürtaj oldum 4 kere bebeğimi kaybettim hepsi 7.haftada kalbi durdu yapılmadık şeyler kalmadı rahim de perde vardı alındı pıhtılaşma vardı iğne vuruldum genetik tahliller yapıldı bildiğim duyduğum herşeyi yaptım ameliyattan sonra birdaha olmaz dedim ama 4. Gebeliğiminde aynı haftada kalbinin durdugunu öğrendim dünya başıma yıkıldı herşey tamam derken tevekkül edip Rabbime birakmisken tekrar aynı şeyi yaşadım çaresizliğimi anlarsınız belki yaşama sevincim gitti sanki anne olamayacakmışım gibi çünkü yapılacak herşeyi yaptığımı düşünüyorum benim gibi olup bana bu sıkıntılı zamanımda umut olacak birileri varmı benim gözden kaçırdığım yapmadığım..