babymoomss anlamıyorsun canım zaten. Sonra doktor sat tarihini tekrar düzenliyor. Mesela benim 6 aralıktı ama adetim düzensiz olunca hiç şüphelenmedim nerdeyse 10 gün sonra test yapıp öğrendim. Gec döllenme olduğu için doktorum 16sına çekti sat tarihini. Buna göre doğurtcam seni dedi :)