MerveEbru Aysimam7636 normalde 29 kasım ama geç döllenme bebişim o yüzden doktor 2 aralığa aldı canım
Aysimam7636 MerveEbru normalde benimkide 1aralikti son adet tarihim ama bizdede doktor 7araliga aldı cnm