Merhaba kızlar kafama birşey takıldı biz 36+2 haftalığız Planlı sezeryan düşünüyorum ancak henüz günümüz Belli değil iki hafta sonra doktor çağırdı tekrar, olurda doğum sancısı olması veya suyun, nişanın gelmesi durumunda yine de hemen sezeryana alır mı doktor 🤔