kckelf123 An itibari ile 19. Haftadayız. 🙏 🤗 Ama hiç bi kıpırtı yok oğluşum Biraz hantal olacak sanırım😅🤷🏼♀️ sizde durumlar nası kızlar
AselLinaMom kckelf123 bizde 19. Haftadayız ama bizim kızda da bi kıpırtı yok benim ilk gebelik belki o yüzden daha geç hissedilir derler bakalım bekliyoruz 🥰🥰
Renginveannesi_ kckelf123 kızlar merhaba bı şey soracağım sizde de gaz oluyor mu ? Ben yapamayınca karnıma ağrı giriyor bu iki gündür çok aşırı sıkıntısını çekiyorum 😔🤲🏻🤲🏻
Nezii kckelf123 Sizede 30 lu haftalar hiç gelmeyecdk gibi geliyor mu ? Ben sürekli yatıyorum riskli gebeyim ondanda olabilir🤦🏼♀️
sema_altas55 kckelf123 sanki kelebek konması gibi cok hafif pıt yapıyo prmak ucunla yüzüne dokunur gibi hissi var 🥰
AselLinaMom Slakoyncu68 bazen elimi karnıma koyunca kalp atışı gibi oluyor ama oda çok hafif olduğu için anlamıyorum bile 😅😅
kckelf123 Renginveannesi_ oluyor canım ya olmaz olur mu eşimden utanıyorum valla istemsiz oluyor 😂😅😅😅
Renginveannesi_ Srfe_01 yaa 🤲🏻🤲🏻 inan dün gece acile gidecektim o kdar sancım oldu ki, Allah razı olsun eşim sıcak su torbası getirdi, beni iyicene ovdu her yerimi ve cok affedersiniz öyle saldım ki, çok ama cok rahatladim 🤲🏻🙈
Nezii Renginveannesi_ sıcak su torbası hamilelikte sakıncalı diye biliyorum canım bi araştır istersen. Karnına değil belki ayaklarının altına koyarsın
Renginveannesi_ Nezii evet canım doğru tabikide, karnıma hiç koymadım 🤲🏻 belime, bide dediğin gibi ayaklarımın altına koydu inan öyle iyi geldi ki 🤲🏻👀
Renginveannesi_ Nezii evet bana da öyle geliyor ya rabbim inşallah sağ salim o günleri gösterir ve sağlıkla kucağımizada alırız Allah’ın izniyle 🤲🏻🤲🏻🤲🏻