Linaaa ben iki gün önce 10 kere hissetmiş olmama rağmen gittim acile bisey olmuş mudur diye herkesin bebeği farklı onun düzenini sen en iyi bilirsin ben o gün bi fark hissettim içim huzursuz oldu gittim gördüm rahatladım için rahat değilse git bi Özellerin acilinde de nöbetçi doktor ver bende öyle gittim