1tazeanne1 doktorunuza danişin mutlaka prilam dr ve yaninda gün icinde icilcek mide ilaci veriyolar oda etki etmezse ki bende oyle oldu 3 . Bitanede özel veriyolar (onzyd) ücretli aliyosunuz 3 unu kullanip anca rahatlamistim anormal bulanti kusmam oldugu için hic bi zararinida gormedim cok sukur aksine yedigim icimde kaldigimdan bebekte saglikli oldu yemedigunizde daha kötü günde 10 15 i gecmisti benim5 e kadarda istifarda normalmis zaten geçmis olsun cabuk atlatirsiniz insallah