Bugün doktora gittik 36 haftalık hamileyim bu zamana kadar tahlillerim hep temiz çıktı ama bugün idrarda protein kaçağı var ve bu gebelik zehirlenmesi hem bebeği hem seni zehirler dedi doktor ama bi şey söylemedi bunu yap geçer yada bebeğin sağlığı icin sezeryan yapalım falan demedi sadece ikinizi de zehirler dedi . Sizce ne yapmalıyım o kadar üzüldüm ki