gulsonmez27 ayrıca devlet memuru olduğumuz için maaşımız kesilemiyor diye biliyorum. Ya 170 i ara ya da bulunduğun ildeki SGK yı ara, mutemetlere bırakma, ben 2019 yılında aldığım raporun parasını ödemiştim. Meğer hastane ve SGK kendi arasında mahsuplaşma yapmış benden fazladan para almışlar, bana yatmadığı halde. ben bu parayı 2022 de tayinim çıkmasına rağmen o hastaneden aldım.