Zynp44 esra666 bacım çınar koyma derim yiğenim çınar inanılmaz yaramaz bi çocuk tabi isim karakterine inanıyorsan 😂😂 arkadaşıma koyma dedim koydu oda çekiyo şuan fena oluyolar benden söylemesi ahahah 🥰🥰
esra666 Zynp44 Yaa oyle mi😂 eşim eray istiyor ama ben çınar diyordym fakat bu yorumundan sonra bi dusunme geldi😂
Zynp44 esra666 bende asel koyacağım zaman aynıları söylendi valla vazgeçtim koymayacağım çünkü isim karakterine aşırı inanırım tutuyorda gördüğüm kadarıyla😂 valla ablamı mahvetti yiğenim o kadar söylüyorum 😂