Funday35 normalde aşırı hareketli ama bugün hiç hissetmedim çikolata yedim,sessiz sakin karanlık odada yattım soluma, normalde tepki verdiği şeyleri de yaptım karnımı da okşadım ara ara ama yok sabah sağlık ocağına gideyim diyorum zor da olsa orada kalp atışını dinliyorlar ama eski bir makina olduğu için çok zor buluyorlar bebeğin kalp atışını duşa girmeyi denicem belki öyle hareketlenir ılık suyla biraz masaj yaparsam karnıma falan başka bildiğiniz yaptığınız yöntem var mı