Hulya2408 20+1 günlük gebeyim iki gündür başımın arka tarafında şiddetli baş ağrısı var sol tarafıma ve yüzüstü yatınca kalbim boğazımda atıyor gibi yaşayanlar var mı normal mi?
cihandurumerve Hulya2408 bende de aynı şikayetler var nabzım sol kulağımda atıyor. Göz kararması baş dönmesi baş ağrısı. Ne yapmam gerek bilmiyorum kadın doğum doktoruma gittim hemen, bebekte problem olmadığını söyledi. Ama şikayetlerim devam ediyor
Ipekgulll Hulya2408 31+6 dayım şuan aynı şeyleri yaşıyorum normalde tansiyonum 9/5 10/6 ve normal tansiyon aralığına gelse bile bu bana fazla geliyo demek ki rahatsızlandım limon sık biraz suya iç bi de başını. Tepesine biraz su vur mesh et ayrıca yüzünü yıka inşAllah geçer benim biraz hafifledi inşAllah bir şey olmaz