Dilhunizade Nazlierdemir cok sancim oluyor bu bebegim.cok asagida ve doğum yaptim yapacam gibi… Çok uyuma isteğim oluyor bu aralar 2 yasinda bie oğlum var belki ardında cok kosturdugum cindir bilemiyorum. Evin temizliğini yaptim halılar dışında,hastane cantami da hazırladım artik doğum yapmak kaldı ama nasil doguracam bilmiyorum ikinci gebeligim olmasına rağmen korkmuyor degilim. Yarın 31+4 olacam ama doktorum sistemde 30 haftamınsın dedi ve bebegin gelisimi 10 gün ilerde sancıların bundan kaynaklaniyor dedi ama pek bilgisine güvenemedim nedense. Sizin bebeisin gelişimi nasil acaba bana 25.haftamda 850 gram. Demsiti cuma gunude 30 haftalik 1765 gr. Biraz agir bi ebek dedi sizde durumlar ne acaba ?
2105_iyiki Nazlierdemir ben çok zorlanıyorum şuan idrarda iltihaplanma cıktı protein kaçagı da var biraz endişeliym üstüne 1 ay önce orta kulak iltihabı olmştm 2 hafta arayla antibiyotk kullandm ona ragmen şuan tekrarladı zaten idrar iltihaplanması içinde antibiyotk kullanıyorum doktorumun bilgisi dahilinnde tabi mide yanmasndan uykuda yok iyice güçsüz düştüm 😒sağlıklı olsnda bunada bin şükür 🙏
Ipekgulll Nazlierdemir Hayatımda hiç bu kadar zıt duyguları bir arada hissetmemiştim 31+6 mide yanması ve nasıl doğuracam ile geçiyo bu günler 😴
Ipekgulll Nazlierdemir benim sancı sağ kasığıma geliyo ara ara yalancı sancı dedikleri bu mu bilmem ama şansa bebişim tam sağ kasığıma tekme atıyor yerimden zıplıyorum resmen :) Bi de yürürken aşırı vajinaya baskı yapıyor bebek makat gelişli olduğu için mi bu kadar zorlanıyorum acaba
Nazlierdemir Zeybur-52 ağrı nerde oluyor tam olarak bazen vajinama baskı oluyor gibi karnım anı hareketlerde ağrıyor bazen karnım çok sertleşiyor sebebini hala cozemedm
Buseelii Kızlar 31. Haftadayim ama bebegin kafası 34 ile uyumlu çıktı var mı başına gelen büyük Bi sorun olur mu
SinemKeskinsin1 Buseelii Banada kafası büyük gibi bişey dedi doktorum ama üstünde çok durmadı çarşamba tekrar gitcem bakalım ne diyecek korkulacak bişey yoktur inşallah
SinemKeskinsin1 Yalancı sancılar, kuvvetli tekmeler, oturduğum yerden İki saate kalkmalar, sağdan sola zor dönmeler, doğum stresi ayyy hepsi hepsi zirvede şuan 32 haftadan selamlar 😂
Nazlierdemir SinemKeskinsin1 yalancı sanciyi tarif eder misiniz bende de ağrılar oluyor karnım aniden sertleşiyor ama ilk gebelik o yüzden çözemedim yalancı sancı ne 😀
Buseelii SinemKeskinsin1 benimkide üstünde durmadı dedi geçti üstelik perinatologa gidiyorum en ufak sıkıntıda söylüyorlar inşallah haftasını yakarlar bebislerimiz
SinemKeskinsin1 Nazlierdemir Benim ikinci gebeliğim kızım geçen sene doğmuştu buda kaza kurşunu çok yakın yani kızımdada olmuştu son bir ay kala adet sancısı gibi kasıklarımda fena ağrı oluyordu yine öyle oluyor doğumdada öyle oldu sadece doğumdaki düzenli girdi ağrılar gittikçe arttı bu öyle değil ara sıra oluyor kasıklarım ağrıyor 😂
Fasulyeninannesi1 32 olduk iki gundur biraz durgun oncesinde deli gibi tepiniyordu. Basinda bekliyorum hareket etsin diye 😀
2105_iyiki Fasulyeninannesi1 bu bendede oldu hatta doktora gitmeyi dşünüyordm, aşırı hareketliydi şuan biraz azaldı yerleri daralıyormuş galiba ondan
Ftmataly SinemKeskinsin1 ay aynı kaderi yaşıyoruz 🤦🏼♀️ 33 haftaya giriyorum bende artık kasılmalar nefes darlığı hepsi bir arada😰 sezeryanmı oldunuz normal doğum mu
Nazlierdemir Buseelii yikiycaktm çocuğun kıyafetlerini falan erken olur toplanır tekrar diye eklemedim 35- 36 gibi yıkarım dedim geç olmaz insallah
SinemKeskinsin1 Buseelii Ben hazırladım canım sadece bebeğimin kıyafetlerine bi tane daha hastane çıkışı ekleyeceğim ve depend onun dışında hazır bekliyor ne olur ne olmaz hazırlayın bence :)
iki_melek_annesi Nazlierdemir Ben 32 haftalık oldum yıkayın, serin ütüleyin valla çok zor oldu iki gündür uğraşıyorum bitti şükür yerleştirmesi minik mimik kıyafetleri ser ser bitmiyor ütülenmesi de öyle ağırlaşmadan yapın bel ağrısı oluyor eğilip doğrulması zor oluyor artık
BesteKc Buseelii bavul içinde çanta yapıp koyarsanız tozlanmaz, tehlikeli haftalara girdik, allah korusun tabii ama tedbir almakta fayda var. Bi de şu an 34. Haftadayım mesela iyice ağırlaştım, ütüyü falan ben yapmamama rağmen hazırlarken bavula koyarken bile nefes nefese kaldım. Gittikçe zorlaşıyor. Her şeyiniz hazırsa bekletmeyin derim..
kartanesi02 Dilhunizade ay aynı şeyleri yaşıyoruz bi kaç gündür adet sancıları gibi ağrılarım var bebekte çok hareketli 31+6 dayım 26. Hafta gittiğimde 1100 gr demişti bi haftada önde gidiyo dedi yani önde gitmesi sorun değil dedi sancı yapar falan gibi bişey söylemedi yarın randevum var bakalım ne diyecek ikinci daha zor oluyormuş kolay diyenler oluyodu ama bana çok zor geliyo