Ysgl26 bende aynı oyleyim istemsizce güldüm eşimde benim taklitimi yapıyor dedemle yarisirsin diyor ben bile artık dalgaya aliyorum… 😀 elimizde olan bir şey değil arada utanıyorum kusura bakma isteyerek olmuyor diyorum nasıl gececek bilmiyorum zaten mide bulantisi var baya birde bu, şimdide bagirsaklarim şükür iyi diyodum oda bobreklerime vurmaya başladı gaz doldum 2 günde resmen karnım bir anda 5 aylık gibi oldu… zor gerçekten 😞