Kb_plt Devlet hastanesinde cinsiyeti hangi hafta da öğrendiniz. Yarın kontrolüm var 13 haftalık sizce söylerim.?
pusatmom35 Kb_plt 17.haftada gittiğimde daha cinsiyetini göremiyorum diyordu. Cihazları o kadar kötü ki. Sadece doğumu devlette düşündüğüm için kaydım olsun diye gidiyorum ara sıra
makbule17 Kb_plt bende devlete gidiyorum 13 haftada gittim söylemedi aslında gördü 1 ay sonra gel dedi
Zeyneptml 12 haftalik kiza benziyor dedi. 16 haftalık kesin kız dedi. 7 Mart’ta ayrıntılı ultrason var. Orda da emin olmskt istiyorum.