30+2 deyiz kızlar. Normalde 24. Haftamdan sonra hissetmeye başladım ve son bi kaç haftadır çok çok net hissediyorum. Sola veya düz yattığımız zamanlar oda. Bugün diğer günlerden farklı olarak aşırı hareketli anlayamadım. Hiç durmuyor bi arada içerde bişey yırtıldı falan sandım. Korkmaya başladım 🥶 normal mi bu hisler ?