Bendiyebiri -prensessannesii ben zümra ismini çok beğeniyorum yiğenimin adı hemde belki o yüzden ama benimde kızım olacak çok koymayı düşündüm aslında ama sonra vazgeçtik ☺️ Kesinlikle zümra bence 🌸
Semra12344 -prensessannesii bizde kız olsaydı eğer elisa zümra koyacaktık cnm iki ismi de çok beğeniyoruz eşimle ama bizim cinsiyet erkek görünce yazmak istedim ikisini de düşünebilirsiniz iki isimli olur 🥰
Nistik -prensessannesii Elisanin gercek anlamini biliyomusunuz. Cennette bekleyen melek fln değil haberiniz olsun
-prensessannesii Bendiyebiri ikisinin de anlamı çok güzel o yüzden çok kararsız kaldık 😊 zümra iyi ahlaklı cesur yürekli Zeki kadın anlamı var elisa ise cennetin kapısını bekleyen melek diğer anlamı ise hz. Zekeriya’nın karısı 🥰🥰
Bendiyebiri -prensessannesii evet ikisi de birbirinden güzel isimler gerçekten ☺️ Bizde henüz karar veremedik kızımız olacak inşallah Zeynep düşünüyorum bende eşimde Elif diyor bakalım kimin dediği olacak 😁 çok zor isim konusu ya yiğenim zümra da adının anlamını taşıyor bu arada çok akıllı bir kız umarım sizde en hayırlı olacak ismi verebilirsiniz ❤️
-prensessannesii Bendiyebiri evet gerçekten isimler kişilikleri yansıtıyor bende buna çok inanıyorum 😊 etrafımda hiç zümra yoktu o yüzden bu bilgi için teşekkür ederim 🌸
Bendiyebiri Zeynepty ablamın kızının adı olmasaydı kesinlikle bende koyacaktım hatta heran değiştirip koyabiliriz bile çok güzel geliyor kulağa anlam olarakda çok güzel zaten adlarıyla yaşasınlar inşallah 🌸
Nistik -prensessannesii Elizabeth den geliyor gayrimuslim bir isim. Kuranda dinimizde oyle Bir Melek ismi yok
Nistik İnternetten değil daha doğru kaynaklardan aramanıxı tavsiye ederm. mesela ceylin ismide bi meleğin adı diyor ama oyle birsey yok yani. Size tavsiyem iyi araştirin.