Fulden8 13.5 haftamda doktor göstermediği için tahmini kız dedi. 16+3 te tekrar başka doktora baktırdım yine çok göstermedi ama oda tahmini kız dedi. Kızdır herhalde değişmez değil mi🤗
sema_altas55 Fulden8 benimde aynı şekilde denildi hep kız kız şimdi gene kız denildi 19dayım inşallah da öyledir 🤭
Oykubydarogullari  Kızlar sizce cinsiyeti ne🥰