Sumeyye12012 bence biraz sabredin zor biliyorum ama adet gününüz geçmeden o testleri yapmayın hem yanılıyor hem hayal kırıklığına uğratıyor gününüz 3-5 gün geçsin bence tabii gidin kan verin öyle daha heyecanlı hem değeri görüyorsunuz hem de en azından günüm geçti diyorsunuz aşırı bi hayal kırıklığı sizin modunuzu düşürür o evdeki testleri ben yüzde yüz bulmuyorum benim çıkmadı ama üstüne adet gördüm kan verdim gebe olduğumu öğrendim sonra çok kızdım kendime keşke test yapmak yerine hastaneye gitseydim diye