Ben 13. Haftada gitmiştim 2li testte ozaman bana baktığında kıza benziyo ama net değil bidahaki kontrolde netleşir dedi. 16 dan sonra gittiğimde kesin erkek dedi pipisini falan gösterdi baya 🥰 ama o zamanda kesin kız dememişti kıza benziyo demişti küçük daha belli olmaz demişti