_Minikbaby26_ Kızlar antibiyotik kullaniyorum enfeksiyon icin 8.ci hapı ictim fakat hala idrarda yanmam devam ediyor nasil gececek bu enfeksiyon 😔
Mizgin09 _Minikbaby26_ Bende de var bugün antibiyotik yazdı ansef ama içim rahat etmiyor içsem mi içmesem mi korkuyorum
Halis25 Dut kürü uygula kesinlikle faydasını görürsün bende aynı durumdaydım. Doktor ilaç verdi yan etkilerine baktım vajinal iltihap diyordu yaygın yan etkisi hemde. 6 gündür dut kürü yapıyorum yanma geçti yarın gidip tahlil vereceğim inşallah ☺️
_Minikbaby26_ Mizgin09 8 gundur iciyorum ama yanma devam ediyor bitince gidip tahlil vericem insallah biraz dusmus olur
Halis25 _Minikbaby26_ Kaynamış suya bir avuç kuru dut atıyorum 5-6 dk kaynatıyorum ılıtıp yarısını sabah aç karna yarısını da gece uyumadan içiyorum. Vücuttaki tüm enfeksiyonu Allah’ın izniyle bitiriyor. Ne idüğü belirsiz sentetik antibiyotik kullanmaktansa bunu öneririm ☺️