Esra-svr33 grbt55 normalde hareket eden bir bebek miydi. Yoksa 26 ya kadar hiç hissetmedin mi? İstersen çikolata tatlı falan ye o zaman gece uyumuyorlar 😇
grbt55 Esra-svr33 bunu denıcem yok az da olsa hissedyrdm önceleri ama sonradan git gide hissetmemeye başladım ondan tedrgnlık yaşadım ama normal galıba
Umut7667 grbt55 bence hic kendini korkutma canım ben de hep korkuyla gecirdim bazen 2 bazen 3 gün hareket etmediği oluyor du
grbt55 Umut7667 yaa teşekkür ederim çünkü tedirgin oluyor insan teşekkür ederim ama içim azda olsa rahatladı
Umut7667 grbt55 iciniz rahat olsun allahın izniyle bir şey olmaz bende cok tedirgin oluyordum benim ki ara ara da devam ediyor örneğin haftanın 4 günü giderdiyordum 5gün tık yok ertesi güne kadar öyle öyle devam etti
Annekuzusu_0 grbt55 benimde hareketleri azaldı canım haftamız aynı bende 26+4 tatlı bişeyler yeyip uzan istersen yada meyve bide su bende bunları deniyorum çünkü
Noyan_ege grbt55 ne alakası var benim ki de erkek çok hareketli kendinizi sıkıntıya sokmayın bazen olabiliyor uyuyordur belki bebeğiniz
grbt55 Noyan_ege blmyrm kayınvalidem öyle dedı benım kız kıpır kıpırdj hep bunda öyle yok hareket ondan acaba ondan mıdır dıye dusundum
linsmea grbt55 canım tatlı bir şeyler yiyip solunuza yatın hissedersiniz inşaallah benekler biz hareket halindeyken hareket etmezler uyurlarmış. Biz hareketsizken de harekete başlarlar
grbt55 Noyan_ege şuan azda olsa hissedyrm şükür yarın kontrolum var inşallah yarın sorucam sıkınyj yoktur umarım
Noyan_ege grbt55 kalbini ferah tut iyidir inş bebegin dualarım seninle güzel anne üzme kendini olur mu bebeginde etkileniyor bu durumdan