Bugün kıpır kıpır maşallah.. bi sağa bi sola gidiyo sığamadı..uyutmayacak bugün belli ki… Daha net hissediyorum bugün nedense.. bu tekmelerle benim canıma okur iyice büyüyünce.. çok garip bi hismiş .. ilk net hissettiğimde ödüm patladı çocuk kaydı diye 😅