Yurttug_1 Merhaba hanımlar 3 aylık hamileyim karnımda ve belimde ağrılar oluyo acaba sıcak su torbası kullansam sıkıntı olurmu bilgisi olupta cevap veren olursa çok sevinirim
mucizegebelik6 8 aylık hamileyim covidim sırtım agriyor geceleri koyuyorum iyi geliyor normalde de karna koyulması tavsiye edilmiyor zaten.