Sevgili hamiş hanımlar …
İki senedir sırf korona korkusundan gebeliği erteliyordum. Tamam vakalar düştü dedim gebeliğim başladı. Ama suan çevremde kim varsa pozitif ve ben iyice köşeye sıkıştığımı farkettim ve bu yüzden size sormak istedim. 3 doz aşısını olmuş hamiş annelerden kovid geçiren oldumu ? Nasıl geçti? Bebişlerde bir sıkıntı oldu mu ?omikron ne kadar . etkiliyor ? Çok korkuyorum yardımcı olun lütfen